27. 5. 2022

VÝROKY TÝŽDŇA

  VÝROKY TÝŽDŇA



 


„Spravte zo mňa aj fašistu, ja už som na Slovensku všetkým, diablom aj antikristom. Som zodpovedný za dážď ráno, aj za zamračené. Ja som na to zvyknutý. Keď mi teraz bude niekto hovoriť, že som najväčší fašista na Slovensku, tak budem. Mňa všetky tieto sračky, s prepáčením, nezaujímajú. Šéfredaktor portálu Aktuality.sk ma dehumanizuje. Skrýva sa za Jána Kuciaka a je hanbou žurnalistiky. Tomuto človeku nie je hodno veriť.“
Igor Matovič


"Tu môžeme povedať len toľko, že pán Bondarev už nie je s nami, lepšie povedané, je proti nám. Má postoj, ktorým odsudzuje konanie ruského vedenia, a toto konanie ruského vedenia podporuje takmer celé obyvateľstvo našej krajiny. To znamená, že tento pán sa otvorene vyjadril proti všeobecne ustálenej mienke našej krajiny."
Dmitrij Peskov,hovorca Kremľa