16. 1. 2023

 Obrovský úspech relácie Na telo

 Obrovský úspech relácie Na telo



V oboch hlavných cieľových skupinách sa Na telo stalo suverénne najsledovanejšou politickou diskusiou na celom trhu, pričom konkurenciu nechalo v ďalekom závese.


Dlhoročne úspešná relácia Na telo si v nedeľu 15. januára 2023 pripísala na konto ďalšie zdrvujúce víťazstvo. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stala suverénne najsledovanejšou politickou diskusiou na celom trhu, pričom konkurenciu nechala v ďalekom závese.

Moderátor Michal Kovačič včera v štúdiu privítal predsedu strany OĽaNO Igora Matoviča a podpredsedu strany Hlas-SD Erika Tomáša. Divácky atraktívny diskusný duel na horúce politické témy dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine fantastický rating 8,0 % a tretí najvyšší trhový podiel 33,3 % od obnovenia relácie na jeseň 2018. Zároveň išlo o štvrtý najsledovanejší program v rámci nedeľnej ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšie vydanie Na telo obzvlášť zaujalo cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 12 do 34 rokov (share 46,7 %), ako aj divákov v Bratislavskom kraji 12-54 (share 51,3 %).

Nedeľné Na telo pritiahlo k obrazovkám TV Markíza excelentných 549-tisíc divákov starších ako 12 rokov a stalo sa tak šiestym najsledovanejším vydaním relácie od jej návratu na jeseň 2018. V rámci nedele mu v tejto univerzálnej cieľovej skupine patrilo tretie miesto v rebríčku sledovanosti a v čase vysielania malo dosah dokonca až na 749-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Suverénne najsledovanejšími spravodajskými programami na trhu sa v nedeľu stali Televízne noviny (rating 10,0 % / share 28,9 % v CS 12-54) a Počasie (rating 9,4 % / share 26,5 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 578-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 916-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza v nedeľu 532-tisíc divákom (CS 12+).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA