28. 6. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Áno, chcem deti. Chcel by som ich mať s Darou. Od pondelka jej zmeriam teplotu, musí si ľahnúť o deviatej večer a potom to do nej zasuniem a dám to na facebook. Budúci týždeň sa dám vykastrovať.”
Rytmus Vrbovský


„ Keby som pred desiatimi rokmi, keď ma zatýkali, vedel, čo ma čaká, asi by som sa zastrelil.“
Michail Chodorkovskij


"Vinco Lukáč bol taký zlatý poslanec. Podľa mňa nebol úplne kompetentný vykonávať funkciu poslanca, ale bol výborný hokejista. A ja mu verím, že priznanie nepodal z nevedomosti a neznalosti. Keď bol v parlamente, tak ani nevedel, či je v koalícii alebo v opozícii, či je vo vláde alebo v parlamente. Ľudsky mi ho je ľúto. Je dobre, že výbor rozhodol, ako rozhodol . V prípade Vinca Lukáča... No, zákon by mal platiť aj pre neho, ale je naozaj v ťažkej situácii a mal problém rozlíšiť niektoré základné veci, takže jeho by som ospravedlnil."
Alojz Přidal, KDH
   
  
„Manžel mi to zakázal mi, ale príďte o dva týždne, keď ho pošlem do piče.“
Martinka z Turca