5. 9. 2018

TV JOJ vysielať nový seriál Som mama

TV JOJ vysielať nový seriál Som mama

Televízia JOJ odvysiela v stredu o 20:35 prvú časť nového komediálneho seriálu Som mama. Formát inšpirovaný rovnomennou úspešnou knihou Kristíny Tormovej (predtým Farkašovej, pozn. red.), ktorá si v ňom zahrá hlavnú úlohu, rozpovie príbeh nezávislej Tiny. Tina je mladá žena, ktorej obráti život naruby nečakané tehotenstvo. Aby toho nebolo málo, deti napokon čaká dve a s ich otcom Robom v podaní Jiřího Havelku, ktorého stretla len nedávno, si rozumejú iba v posteli. Vďaka kamarátke Agáte, ktorú si zahrá Zuzana Kanócz, však Tina nezostane vo svojej neľahkej situácii sama a v materskom centre sa postupne zoznamuje s pestrou skupinkou rodičov.

Každá epizóda seriálu bude mať svoju hlavnú tému, ktorú budú zo svojej jedinečnej perspektívy čiastkovo rozoberať všetky postavy. Tina a Robo si musia zvykať na spoločné bývanie, zoznámiť rodičov, zvládnuť finančné náklady, nápor materských fór a rôznych trendov, prípravu na pôrod, ale aj otázku, akú veľkú úlohu má hrať otec vo výchove detí a či sa žena musí vzdať svojej kariéry. Dej poprepája Tinin vtipný vnútorný monológ plný jej bujných predstáv, ktorý divákom a diváčkam umožní uzrieť realitu očami ženy s bohatou fantáziou.

Scenár seriálu napísali Emília Martáková, Michaela Materáková, Lukáš Obermajer, Simona Rezníčeková a Milla Dromowich. Režisérsky ho zastrešil Jan Novák a o produkciu sa postarala Michaela Čobejová.

Vytvoriť z knižnej predlohy seriál sa herečka podľa vlastných slov rozhodla celkom spontánne. „Tánička (Čobejovej mladšia dcéra, pozn. red.) chcela jedného dňa nejaké tetovačky. Chodili sme po obchodoch a nevedeli sme ich nikde zohnať. Niekto nám nakoniec poradil, že v kníhkupectve by ich mohli mať, tak sme išli tam. Na naše veľké sklamanie ich však ani v kníhkupectve nemali, mali iba knihu Som mama, ktorej súčasťou sú aj tetovačky. Keďže s Kristínou sa poznáme z ihriska, povedala som si, že si knihu kúpim, ale priznávam, bolo to najmä kvôli tetovačkám...,“ zasmiala sa Čobejová. „Táničku sme potetovali a ja som sa začítala a okamžite mi napadlo, že toto už niekto určite vyrába, buď ako film, alebo ako seriál. Keď som zistila, že nie, neváhala som a pustila som sa do toho. Ďalší krok bol už len podpísanie zmluvy s Kristínou a práva na knihu,“ priblížila v rozhovore pre agentúru SITA herečka, ktorá si v seriáli napokon i zahrala. „Hrám tam Darinku Baumannovú, manželku bohatého a veľmi svojrázneho developera. Chcela som zbúrať stereotypy, že bohatý človek rovná sa automaticky sviňa. Nehovorím, že môj seriálový manžel je vzor cností, ale je dostatočne smiešny a moja postava tvorí jeho zdravý rozum, ktorý mu občas chýba,“ prezradila sympatická plavovláska. Jej partnera tradične stvárni Ady Hajdu. Okrem nich sa v seriáli objavia aj Anna Šišková a Boris Farkaš, ktorí si zahrajú rodičov hlavných hrdinov a karty zamieša aj Števo Martinovič ako Tinin kolega Adam, ktorý si už dlho želá byť Tine viac než kamarát.


©2018, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.