28. 2. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA






"O čom to, dopekla, celé je? Máme s Južnou Kóreou veľké množstvo obchodných problémov, a oni jej ešte dajú cenu za najlepší film. Bolo to správne? Neviem."
Donald Trump



„Ukázalo sa, aká hlúposť je celý Facebook. V ankete hlasujú ľudia z Ameriky a Afriky.„
Andrej Danko

Ty si taký šašo, Andrej.“
Boris Kollár
  



„Naše rodiny žijú už s kriminálnikmi od narodenia len preto, že nás médiá vďaka kauzám, ktoré boli, neznášajú. Keď sme chceli dokazovať v prípravnom konaní, všetko nám vyšetrovateľ zamietol. Dnes tu stoja pred vami dvaja ľudia, ktorí sú okrem iného obžalovaní z pokusu o vraždu alebo objednávky vraždy. A tvrdím, že to bol účel, aby sa zlikvidoval status nás. Kto by už veril dvom objednávateľom vrážd oproti elitným právnikom a prokurátorom? Naše slová sú absolútne nepodstatné. Valí sa tu na nás špina a keď sa chceme očistiť, tak si to nikto nevšíma. Máte právo rozhodovať, štát vám tu moc dal, ale prečo si nevypočujete dôkazy, aj nás? Prečo sú naše dôkazy horšie ako dôkazy obžaloby? Prečo sa tu pripúšťajú výpovede ľudí, ktorí nikdy o zmenkách Pavla Ruska nevedeli, ani vedieť nemohli? Ako sa na moje zmenky môžeme pýtať Setteleho, ktorý príde o desať rokov? Prečo je Tóthovo slovo „Marian Kočner mi povedal“ viac ako slovo mojej exmanželky? Keď som sa rozhodol potvrdiť pravdu, tak som vedel, že idem proti veľkému nepriateľov spoza oceánu“.
Pavol Rusko