SLOVAK MEDIA NEWS
Bratislavská arcidiecéza chce prostredníctvom nového profilu na sociálnej sieti komunikovať s ľuďmi o aktuálnych témach, informovať ich o udalostiach v arcidiecéze a prinášať im povzbudenie.
Predseda Konferencie biskupov Slovenska (KBS) a bratislavský arcibiskup metropolita Stanislav Zvolenský vo videu uviedol, že chcú, aby verejnosť spoznala arcidiecézu, jej jednotlivé inštitúcie a štruktúru, ale aj ľudí, ktorí v týchto štruktúrach pracujú. Cieľom podľa Zvolenského je vytvoriť týmto spôsobom príležitosť, aby verejnosť lepšie poznala bratislavskú arcidiecézu, ale aj to, aby mohli poskytnúť informácie, ktoré sa stali alebo sa pripravujú."Chceme vám poskytnúť príležitosť, aby sme mohli spoločne rozmýšľať nad svätým písmom a modliť sa metódou Lectio divina alebo použiť iné možnosti na spoločnú úvahu, ktorá nás privádza bližšie k Bohu. A v neposlednom rade chceme aj, aby sme sa lepšie poznali," povedal arcibiskup Zvolenský. Logo, ktorým sa bude arcidiecéza na sociálnej sieti prezentovať, pozostáva z dvoch vodných tokov, ktoré sa zlievajú v Bratislavskej arcidiecéze. Ide o rieky Dunaj a Moravu. Zároveň sa tam nachádza aj symbol kresťanstva – kríž a symbol z erbu Bratislavskej arcidiecézy - biskupská berla.
Bratislavská arcidiecéza vznikla po reorganizácii rímskokatolíckych diecéz na Slovensku 14. 2. 2008. Vedie ju bratislavský arcibiskup metropolita Stanislav Zvolenský.
Copyright © TASR 2020