11. 12. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

 VÝROKY TÝŽDŇA

"Čo sa všetci seriete s tým papalášizmom"?
Boris Kollár 

 "Macron pre Francúzsko predstavuje príťaž. Pokiaľ ide o Macrona, Francúzsko prechádza veľmi, veľmi nebezpečným obdobím. Dúfam, že sa Francúzsko problému Macron zbaví čo najskôr."
Recep Tayyip Erdogan


„Ako ja mám teraz presvedčiť ľudí, keď pani prezidentka, konzílium odborníkov, Kotleba, Fico, Pellegrini, Sulík či Remišová svojimi názormi spochybňujú povinné plošné testovanie? Urobili z plošného testovania strašiaka a zo mňa ancikrista, ktorý chce ľuďom ubližovať. Len politická nenávisť voči mne spôsobila to, že niečo, čo nám extrémne dobre fungovalo, málo to stálo a ľuďom to bralo minimum slobody, sme zavrhli. Lebo všetci kolektívne nenávidia Matoviča.“ 
Igor Matovič
 
 


„Pokúsim sa prezidentku tento týždeň presvedčiť na našu palubu. Aby odišla od kotlebovcov a Pellegriniho a pridala sa k nám. Cítim sa ako dohryzený pes. Ja som pre ľudí ten najhorší pes, ktorý im chce ubližovať, hoci ja len chcem tú najjemnejšiu cestu, ako prežiť Vianoce. Namiesto chaosu vládne nenávisť zo strany médií a aj niektorých koaličných partnerov.“
Igor Matovič

„Dnes, touto chvíľou, priznávam prehru najmä s pani prezidentkou, ktorá aj v posledný deň pred plošným testovaním vyzývala na dobrovoľnosť. Mal som sen, ktorý by bol možno nepríjemný, no pre ľudí a pre ekonomiku menej bolestivý. Protivietor bol ale silný, keď sa na jeho čelo postaví prezidentka a minister hospodárstva. Teraz ostáva lockdown, po ktorom volala prezidentka". 
Igor Matovič