19. 4. 2021

Markíza s večernými programami suverénne víťazila od piatka až do nedele

 Markíza s večernými programami suverénne 

 



víťazila od piatka až do nedele

Divákov si podmanili ďalšie epizódy obľúbených šou Tvoja tvár znie povedome a Svadba na prvý pohľad, ako aj slovenská premiéra hviezdne obsadenej akčnej komédie Debbina osmička. Silnou jednotkou na trhu bola tiež sobotná mimoriadna relácia Rozlúčka s princom Philipom.


Televízia Markíza má za sebou ďalší mimoriadne úspešný záver týždňa, od piatka až do nedele so svojimi večernými programami suverénne porážala konkurenciu.

Jednoznačným víťazom večera a najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v nedeľu, 18. apríla 2021, v oboch hlavných cieľových skupinách stala fenomenálna zábavná šou Tvoja tvár znie povedome. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla siedma premiérová epizóda 6. série výborný rating 10,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,8 %. V porovnaní s minulým týždňom si včerajšia epizóda ratingovo polepšila o 0,3 percentuálneho bodu a jej trhový podiel vzrástol o 0,9 percentuálneho bodu.

Konkurenčné premiérové programy v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, film Prvý človek zaznamenal na TV Joj trhový podiel 13,1 % a seriál Made in Italy na Jednotke RTVS podiely na trhu 5,5 % a 5,6 %.

Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom aktuálnej SuperStar Barbory Piešovej za vynikajúce stvárnenie slovenského speváka Paľa Drapáka, si nenechalo ujsť celkovo 556-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne ide o nárast sledovanosti o 30-tisíc divákov.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 11,0 % a trhový podiel 27,2 %. Aktuálne informácie o počasí zaujali celkovo 625-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom išlo o vôbec najsledovanejší program celého uplynulého týždňa. Trojicu divácky najúspešnejších programov nedele uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 10,3 % / share 26,4 % v CS 12-54), ktorú v širšej cieľovej skupine 12+ sledovalo 599-tisíc divákov. 

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu v cieľovej skupine 12-54 sa stala relácia Na telo, ktorá si pripísala rating 5,8 % a trhový podiel 23,0 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s ministrom obrany Jaroslavom Naďom (OĽaNO) a podpredsedom Smeru-SD Ladislavom Kamenickým pritiahla k obrazovkám 433-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V sobotu, 17. apríla 2021, vyšla z večerného súboja filmových premiér ako jasný víťaz TV Markíza. Hviezdne obsadená akčná komédia Debbina osmička sa v cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Po pondelkovom Pánovi profesorovi išlo zároveň o druhý divácky najúspešnejší program celého uplynulého týždňa s excelentným ratingom 11,1 % a trhovým podielom 28,7 %, kým konkurenčný film Rodičia na ťahu na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu 13,2 %.

Ďalšie priečky v sobotnom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 10,9 % / share 28,7 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 10,2 % / share 28,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,6 % / share 22,2 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala relácia Počasie s 596-tisíc divákmi, nasledovaná Televíznymi novinami s 585-tisíc divákmi.

Výrazný divácky úspech zaznamenala aj popoludňajšia naživo vysielaná mimoriadna relácia Rozlúčka s princom Philipom, ktorá bola v čase vysielania silnou jednotkou na trhu. Spravodajský špeciál moderovaný Zlaticou Švajdovou Puškárovou, ktorý divákom v priamom prenose sprostredkoval poslednú rozlúčku s jeho kráľovskou výsosťou princom Philipom, vojvodom z Edinburghu, dosiahol v cieľovej skupine 12-54 rating 6,2 % a trhový podiel 25,9 %. V širšej cieľovej skupine 12+ si v tomto popoludňajšom čase o 15:25 čase Markízu zvolilo až 369-tisíc divákov.

Piatkový večer patril aj 16. apríla 2021 úspešnej svadobnej romantickej šou Svadba na prvý pohľad, ktorá sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V obchodne podstatnej cieľovke 12-54 si pripísala rating 9,4 % a trhový podiel 23,0 %. Ďalšie pokračovanie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 473-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo divácky najúspešnejším programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie (rating 9,5 % / share 25,1 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ si aktuálne informácie o počasí nenechalo ujsť 569-tisíc divákov pri obrazovkách. Trojicu najsledovanejších programov uzatvárajú v piatkovom rebríčku sledovanosti Televízne noviny (rating 9,3 % / share 26,0 % v CS 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 558-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA