Vynikajúco sa darilo aj večerným spravodajským reláciám, silnými jednotkami na trhu v čase vysielania boli tiež seriálové hity Oteckovia a Susedia.
Rodinný komediálny seriál Pán profesor opäť potvrdil svoju obrovskú popularitu medzi divákmi televízie Markíza a status jedného z najúspešnejších programov na trhu. V poradí už ôsma premiérová epizóda 2. série sa v pondelok, 19. apríla 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a opäť prekonala ďalší rekord.
Premiérová časť s názvom Výška dosiahla v cieľovej skupine 12-54 historicky druhý najvyšší rating 12,8 % a v rámci oboch sérií doposiaľ absolútne rekordný trhový podiel 34,0 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,5 % a film Púštny kvet na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,6 %.
Pán profesor si doslova podmanil cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 52,6 %. Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám skvelých 527-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne si tak polepšil o 16-tisíc divákov.
V širšej cieľovej skupine 12+ sa s 589-tisíc divákmi pri obrazovkách stala najsledovanejším programom dňa relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala výborný rating 9,6 % a trhový podiel 27,0 %. Excelovala tiež hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 9,4 % a trhový podiel 27,8 %. Sumár spravodajských aktualít si na Markíze pozrelo 569-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 7,8 % a trhový podiel 28,2 %, pričom v rebríčku sledovanosti z piateho miesta predstihol akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 397-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
SIlnou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj večerný kultový komediálny seriál Susedia, premiérová epizóda s názvom Haťa paťa dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 6,4 % a trhový podiel 22,2 %.
Zabodovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré si pripísali rating 5,9 % a trhový podiel 30,6 % v cieľovej skupine 12-54. Prvý spravodajský súhrn dňa si nenechalo ujsť 394-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,1 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA