3. 5. 2021

Kinohit Zrodila sa hviezda top programom víkendu

 Kinohit Zrodila sa hviezda 


top programom víkendu

Zabodovali tiež večerné spravodajské relácie či nedeľná politická diskusia Na telo. Výborne sa darilo aj prípravným zápasom slovenskej hokejovej reprezentácie na stanici Dajto.  


Atraktívna programová ponuka televízie Markíza si aj koncom uplynulého týždňa doslova podmanila divákov a konkurencii nedala najmenšiu šancu.

V piatok, 30. apríla 2021, sa jednoznačným víťazom večera stalo veľké finále 2. série úspešnej svadobnej romantickej šou Svadba na prvý pohľad. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla záverečná ôsma epizóda výborný rating 9,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 26,6 %. Vyvrcholenie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.

Prvé miesto v piatkovom rebríčku sledovanosti obsadil nasledujúci špeciál Svadba na prvý pohľad - Stále spolu, ktorý zaznamenal vynikajúci rating 9,6 % a v rámci celej sezóny šou druhý najvyšší trhový podiel 26,9 %. Na to, ako sa dnes darí párom, ktoré úspešne spojila táto unikátna televízna šou, bolo zvedavých celkovo 472-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Nič sa však definitívne nekončí! Už tento piatok sa diváci môžu tešiť na nové príbehy a nové páry v nemenej zaujímavej českej verzii šou Svadba na prvý pohľad. Až štyri nové dvojice sa zveria do rúk expertov, aby im veda pomohla nájsť partnera na celý život.

Aj vo sviatočnú sobotu, 1. mája 2021, vyšla z večerného programového súboja ako jasný víťaz TV Markíza. Hviezdne obsadený romantický kinohit Zrodila sa hviezda sa v cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Po pondelkovom Pánovi profesorovi išlo zároveň o druhý divácky najúspešnejší nespravodajský program celého uplynulého týždňa s excelentným ratingom 10,5 % a rovnako aj trhovým podielom 30,8 %. Konkurenčný film T-34 na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu 13,4 %.

Oscarom ovenčenú snímku s Bradleym Cooperom a Lady Gaga v hlavných úlohách si vychutnalo celkovo 470-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V širšej cieľovej skupine 12+ si v sobotu najviac divákov pozrelo reláciu Počasie, pri obrazovkách Markízy ich bolo celkovo 482-tisíc. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali aktuálne informácie o počasí rating 7,8 % a trhový podiel 26,8 %. Trojicu najsledovanejších programov dňa uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 6,8 % / 26,1 % v CS 12-54).

Jednoznačným víťazom večera a najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v nedeľu, 2. mája 2021, v cieľovej skupine 12-54 stala fenomenálna zábavná šou Tvoja tvár znie povedome. Predposledné semifinálové kolo si pripísalo vynikajúci rating 9,6 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,3 %.

Ďalšiu epizódu plnú neuveriteľných premien, korunovanú víťazstvom obľúbeného komika Fera Jokea za nezabudnuteľné stvárnenie internetového fenoménu Mr. Trololo, si nenechalo ujsť celkovo 513-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Už túto nedeľu sa vo veľkom finále rozhodne o absolútnom víťazovi alebo víťazke 6. série tejto veľkolepej šou.

Najsledovanejším sobotným programom sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie, prvé miesto si vyslúžila skvelým ratingom 9,8 % a trhovým podielom 25,1 %. Aktuálne informácie o počasí si v širšej cieľovej skupine 12+ nenechalo ujsť 604-tisíc divákov

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stala relácia Na telo, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 6,6 % a trhový podiel 25,3 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s ministerkou spravodlivosti Máriou Kolíkovou (Za ľudí) a podpredsedom Hlasu-SD Richardom Rašim pritiahla k obrazovkám 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov a aj v celkovom publiku jej patrilo prvenstvo.

Rebríčky sledovanosti menších staníc ovládla celý víkend televízia Dajto vďaka atraktívnym prípravným stretnutiam slovenskej hokejovej reprezentácie. Dvojzápas s Rakúskom v oboch prípadoch najviac zabodoval s prostrednou 2. tretinou, v sobotu zaznamenala rating 3,6 a trhový podiel 9,6 %, v nedeľu rating 4,1 a trhový podiel 10,4 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA