30. 4. 2007

Koľko žaby pred Marekom škrečia, toľko po ňom rady mlčia

Koľko žaby pred Marekom škrečia,
toľko po ňom rady mlčia

Markíza – 33,9 %

Jednotka - 16, 7 %

Dvojka -7, 8 %

TV JOJ – 15,7 %

TA 3 - 1, 6 %

Zdroj: PMT/TNS SK

Dvojka Slovenskej televízie odštartovala v piatok 27. apríla seriál priamych prenosov a záznamov z Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji, čo sa hneď po prvých dvoch dňoch prejavilo na prerozdelení trhových podielov medzi jednotlivými televíziami. Výrazný posun nastal najmä v sobotu, kedy do šampionátu vstúpila slovenská reprezentácia. Priamy prenos zápasu Slovensko - Nórsko si v najsledovanejšej II. tretine nenechalo ujsť viac ako 524 tisíc divákov. Podiely v jednotlivých tretinách: I. tretina - podiel 43,4 %, II. tretina - 38,6 %, III. tretina - 31,4 %. Takmer počas celého priameho prenosu bol hokej najsledovanejším programom na Slovensku. V jeho III. tretine mu dokázala konkurovať Pošta pre teba na Jednotke, ktorú si taktiež pozrelo viac ako pol milióna divákov a získala podiel 30,5 %. Susedia na Markíze skončili v tom čase s podielom 27,6 % a Celebrity CAMP live - 1. časť s podielom 5,4 % a Celebrity CAMP s podielom 13,8 %. V prime time získali Jednotka s Dvojkou takmer 40 % trhu - Jednotke patrilo 19,9 %, Dvojke 19,3 %, Markíze 29,9 % a JOJ 11,8 %.