27. 10. 2018

Ďateľ píše Čikovskému. Čikovský píše Ďatľovi

Ďateľ píše Čikovskému
Čikovský píše Ďatľovi

PRÍSPEVOK K ANATÓMII MEDIÁLNEHO ATENTÁTU

Denník N uverejnil rozhovor agresívnej propagandistky Monika Tódovej s domýšľavým agitátorom Marekom Vagovičom. Napriek tomu, že spomínaný novinár sa so zakladateľom stránky Ďateľ.sk Petrom Tóthom nikdy osobne nestretol, už roky o ňom publikuje a inak rozširuje lži a výmysly.

Marek Vagovič sa ich dopustil aj v spomínanom rozhovore. Peter Tóth požiadal zástupcu šéfredaktora Denníka N Konštantína Čikovského o vykonanie aspoň čiastočnej nápravy. Bezvýsledne. Komunikáciu prinášame v plnom znení.

PETER TÓTH:

Vážený pán Čikovský,

keď sme si prvý a posledný raz písali, uviedli ste, aby som kedykoľvek v budúcnosti napísal hocikomu z Vášho denníka, komu dôverujem. Niežeby som mal dôvod dôverovať práve Vám, ale ak si mám vybrať medzi Monikou Tódovou, Matúšom Kostolným a Vami, tak sa mi zdáte z tejto trojice ako najvhodnejší partner na rozumnú diskusiu.

S veľkým počudovaním som si dnes prečítal rozhovor Moniky Tódovej s Marekom Vagovičom. Nebudem Vás zahlcovať výpočtom všetkých lží, výmyslov a konšpiračných teórií, ktoré v ňom odzneli, ale rozhodne sa chcem pristaviť pri výroku o tom, že som mal údajne žiadať od Branislava Oravu 80 tisíc korún za to, aby som o ňom nenapísal negatívny článok. Okrem toho, že je to lož, je to aj nehorázne ohováranie. Mimochodom, keď sme sa s Braňom pred časom stretli, veľmi srdečne ma pozdravil a vyjadril kladný postoj k mojim článkom na stránke Ďateľ.sk. Nuž, ak by som ho v minulosti vyššie popísanou formou vydieral, zrejme by sa na mňa ani nepozrel.

Vážený pán Čikovský, navrhujem Vám, aby ste aspoň túto pasáž rozhovoru stiahli alebo aby ste uviedli opravu, v ktorej napíšete, že vyjadrenie Mareka Vagoviča nie je pravdou a ospravedlňujete sa mi za jeho uverejnenie. Nazdávam sa, že by to bolo z Vašej strany korektné. Nemusíte ma mať radi, nemusíte so mnou súhlasiť, môžete mnou opovrhovať, ba dokonca o mne môžete aj klamať, ale robte to aspoň s noblesou.

S úctou

Peter Tóth

KONŠTANTÍN ČIKOVSKÝ:

Dobrý deň,
nebudeme zasahovať do rozhovoru. Ak súhlasíte, vašu reakciu zverejníme v minúte po minúte ako vašu reakciu na časť rozhovoru.
K. Čikovský

PETER TÓTH:

Vážený pán Čikovský,

s Vaším návrhom nesúhlasím, pretože minúta po minúte je jeden z najefemérnejších formátov online médií. Buď vypustite inkriminovanú pasáž, alebo napíšte ospravedlnenie v regulárnom samostatnom článku. Ak nenájde odvahu ani na jedno, ani na druhé, budem to oprávnene považovať za prejav zlej vôle, respektíve za súčasť vytrvalej, systematickej a cieľavedomej kampane namierenej proti mojej osobe.

Zároveň si Vás dovoľujem informovať, že štvavý a zo lží vystavaný kontext článkov publikovaných na Vašej stránke sa začína negatívne dotýkať bezpečnosti mojej rodiny. Ďalšie pokračovanie mediálneho lynču Vášho denníka už nebude možné hodnotiť len ako ojedinelý exces, ale jednoznačne pôjde o vedomé a zámerné ohrozovanie nielen mňa samého, ale predovšetkým mojich najbližších, ktorí v dôsledku obsesívnej posadnutosti niektorých Vašich autorov mojou osobou bezdôvodne trpia a vo svojom okolí čelia nepriateľským postojom iných ľudí.

S úctou

Peter Tóth