30. 11. 2018

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA




„Autorská strana Petra Schutza bola myslená ako sarkastická ukážka absurdnej produkcie konšpiračných médií. Uvedomujeme si, že pôsobenie konšpiračných médií a ich kontinuálne útoky na serióznych novinárov, je jeden z najzávažnejších spoločenských problémov a denník SME sa na to snaží pravidelne poukázať. Je nám ľúto, že tento raz zámer nevyšiel a práve naopak, vyvolali sme pochybnosti o tomto zámere. Týmto sa ospravedlňujeme aj dotknutým novinárom, ktorých tieto texty menovali. Záleží nám na tom, aby útoky na novinárov vždy narazili na naše jednoznačné nie.“
Beata Balogová, šéfredaktorka SME



“Kapitalizmus na Slovensku nikdy nesmie byt! Nie je! Nesmie byt!"
Andrej Danko

“Viete, že znásilňovanie je trestný čin? Tak ma neznásilňujte.”
Ján Richter, minister práce

„Už nás raz Ukrajina jedným údajne mŕtvym novinárom oklamala. Bojím sa, aby sa niektorí ľudia s nami nehrali.Je pre nás veľmi nebezpečné, keď sa eskaluje napätie. Ale bol som zdesený z toho, ako za jeden deň všetci vedeli, kto je zlý.Včera tu politológ s ukrajinským pôvodom behal po slovenských médiách a okamžite vedel, kto je ako vinný.Mám pocit, že sa vraciame do obdobia, že keď povieš iný názor, tak si najhorší v spoločnosti. Včera toho narozprával toľko, že mi je ťažko.“ 
Andrej Danko 


"Sme vlastenci. Garantujeme, že do Marrákeša nikto nepôjde, ak by to malo znamenať vyjadrenie podpory globálnemu paktu. Ja som presvedčený, že tam nesmie ísť žiaden slovenský diplomat. Je to najčistejšie riešenie. Ekonomická migrácia je aktom zúfalstva. Nie je na tom nič pozitívne, ak ľudia utekajú z krajín zdevastovaných vojnou, ktorú vedú najmä západné mocnosti. Migrácia je problém, nie riešenie. Poďme teda pomáhať tým ľuďom doma, aby nemuseli utekať. Riešenie príčin je jediné riešenie. Globálny pakt túto filozofiu popiera. Ak migrant príde do cieľovej krajiny, má najmä povinnosti. Musí sa prispôsobiť danej kultúre, nemôže mlátiť ženu len tak. Demokracia je, že rešpektujeme názory ľudí. Nazývať to zápecníctvom?" 
Ľuboš Blaha


„Je ťažšie riadiť štát ako som si kedykoľvek v minulosti predstavoval. Naozaj ma úprimne mrzí, že včera médiá opomenuli schválenie rekreačných poukazov, aj systémového zákona o politických stranách. Dnes sa riadenia štátu dotýkajú ľudia,ktorí nemajú úctu k základnej hierarchii a neuvedomujú si, kde je hranica kritiky. Zloba je zákerná a mrzelo ma, že dnes neprišli na Úrad vlády predsedovia VÚC. Majú vedieť prejaviť úctu nie koalícii, ale všetkým, ktorí sa účastnia takého kolektívneho vyjednávania. Na budúci rok zvýši životná úroveň. Ja som v šoku z tých hlúpych reklám, ktoré si obchodné reťazce voči nám objednali. Mám veľký strach, ak taký šialenec, ktorý bol so mnou v RTVS, ovládne štát. Neviem si predstaviť toho klikajúceho pána, keď príde na Úrad vlády. Zavrite si oči a predstavte si tých troch šialencov riadiť štát. Mladí, ktorí majú iný názor, nech sa nedajú zneužívať prezidentskej kancelárii, Za Slušné Slovensko a ďalší, nech si uvedomujú, koľko skrytých peňazí pán Trnka púšťa do obehu, aby ovládol cez Progresívne Slovensko a Spolu tento štát. Prosím vás zástupcov médií, aby ste rozlišovali politické denníky a médiá, ktoré si poctivo zarábajú overovaním faktov na svoj život.“ 
Andrej Danko
 
"My tento pakt odmietame, a preto sa máme cítiť zle. Veď ako sa on pozrie svojim chlebodarcom do očí, keď jeho vlastná krajina to nepodporí? No my sme tu asi všetci blázni, xenofóbi a fašisti. Nie, nie sme.Toto je typický príklad, ako s nami robia. Jeden krúžok po druhom. Až zistíme, že sme stratili všetky kompetencie a rozhoduje o nás niekto druhý. Takto to robia vo všetkom." 
Boris Kollár