Premiérový Pán profesor jasným
víťazom pondelkového večera
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie, jednotkami na trhu v čase vysielania boli aj podvečerní Oteckovia a večerná reality šou Farma.
Rodinný komediálny seriál Pán
profesor na obrazovkách televízie
Markíza nadviazal na svoje úspechy z
jarnej sezóny, keď ho po troch odvysielaných častiach nútene prerušila
pandémia koronavírusu. Štvrtá premiérová epizóda sa v pondelok, 21. septembra
2020, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Nová časť s názvom Fakjú dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 8,4 % a rovnako aj trhový podiel 24,7 %. Konkurenčné Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostalo s podielom na trhu 15,4 %. Pán profesor obzvlášť oslovil mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 35,9 %.
Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 357-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 4,9 % a trhový podiel 21,0 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,5 % a trhový podiel 26,0 %, nenechalo si ju ujsť až 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Štvoricu divácky najúspešnejších programov pondelka uzatvárajú ďalšie večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,2 % / share 28,7 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,4 % / share 22,0 % v CS 12-54).
Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 5,0 % a trhový podiel 26,5 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,2 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,4 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA