18. 2. 2021

"Prestaňte bezdôvodne a bez dôkazov zneužívať moje meno na vaše špinavé ciele!"

"Prestaňte bezdôvodne a bez dôkazov zneužívať
 
 moje meno na vaše špinavé ciele!"



Predseda strany SMER – sociálna demokracia Robert Fico sa dôrazne ohradzuje proti úmyselnému vyťahovaniu výmyslov a klamstiev z vyšetrovacích spisov a rozhodnutí súdov o väzbe a proti ich účelovému zverejňovaniu s cieľom poškodiť opozičných predstaviteľov.
Je zarážajúce, že akákoľvek hlúposť, akýkoľvek výmysel, s ktorým prichádzajú kajúcnici – udavači, aby si zachránili svoj zadok, je pre médiá dobrý na pošpinenie SMERu – sociálna demokracia.
Takto dňa 11. februára 2021 webový portál Aktuality.sk uverejnil príspevok pod názvom „Svedok z kauzy Dobytkár...“, v ktorom z vyšetrovacieho spisu vybral tvrdenie nemenovaného kajúcnika – udavača, že „...Norbert Bödör nadiktoval vtedajšiemu premiérovi (Robertovi Ficovi) podmienku a nesmeroval Stredáka do funkcie, ktorá bola pre oligarchu strategicky dôležitá. ...“ V opačnom prípade „bude veľmi zle.“ Príspevok pokračuje nasledovne: „O pätnásť minút po Bödörovom telefonáte údajne (samozrejme údajne – pozn. RF) nasledoval telefonát, v ktorom Fico oligarchovi potvrdil Stredákove povýšenie na štátneho tajomníka ministerstva pôsohspodárstva.“ Nikdy som nepoprel, že poznám ľudí a ich príbuzných, ktorí vlastnili najväčšiu bezpečnostnú službu na Slovensku dávajúcu prácu takmer dvom tisíckam ľudí. Tvrdenie kajúcnika – udavača, ktorý podľa všetkého napáchal závažnú trestnú činnosť, chodí po slobode, užíva si nakradnuté peniaze a udáva, je klamstvom od začiatku až po koniec. Kto poznal môj štýl práce predsedu vlády vie, že k takémuto telefonátu nikdy nemohlo dôjsť a že celý príbeh je vymyslený obdobne ako môj vymyslený telefonát s Vadalom. Účelom tohto klamstva je poškodiť Norbertovi Bödörovi, aby sa zvýraznili obvinenia na jeho osobu a rovnako poškodiť mojej osobe a politickej strane SMER – sociálna demokracia. Je zarážajúce, že ma k tejto skutočnosti nikto nevypočul. Je možné, že samotná NAKA, čo by ma milo prekvapilo, považuje toto tvrdenie kajúcnika – udavača za takú hlúposť, že sa ani neunúvala ma obťažovať. Portálu Aktuality.sk poslúži samozrejme čokoľvek, len nech to je proti Robertovi Ficovi.
Dňa 15. februára 2021 pokračuje v tomto štýle Denník N a denník SME. Denník N uverejňuje príspevok „Policajný prezident Lučanský podľa výpovede svedkov úplatky nielen bral, ale aj rozdával.“ Je založený na rozhodnutí senátu Najvyššieho súdu SR o väzbe, v ktorom nemôže chýbať obdivovateľ I. Matoviča J. Klimet. Bez akýchkoľvek dôvodov, súvislostí a podozrení ako korenie do polievky sa musí v tomto rozhodnutí objaviť moje meno. Klimentov senát použijúci výpoveď udavača Slobodníka v rozhodnutí píše, že som sa zaujímal o kauzu sporu medzi Eco Invest podnikateľa Milana Fiľa a Občianskym združením Ružomberský papier. Nie je mi známe, prečo by som sa mal zaujímať o obchodný spor alebo o nejaké trestné oznámenia. Rozumiem ale filozofii sudcov, prokurátorov a novinárov slúžiacim tejto vláde, že moje meno je potrebné vložiť vždy a všade.
Uvedené maniere sú smiešnym pokusom odkláňať pozornosť verejnosti od reálnych problémov Slovenska a za každú cenu znásilňovať medializované prípady a tzv. kauzy, ktoré postupne vypŕchajú bez akéhokoľvek skutkového základu.