Tvoja tvár znie povedome opäť najsledovanejším
nespravodajským programom nedele
Piatkový večer aj tentokrát patril unikátnemu sociálnemu experimentu Svadba na prvý pohľad, vynikajúco sa darilo tiež večerným spravodajským reláciám.
Fantastické premeny novej osmičky súťažiacich na slovenské a české hudobné hviezdy, skvelá porota, obľúbený moderátor Martin Nikodým a najmä vynikajúca zábava - táto kombinácia si aj v nedeľu, 14. marca 2021, podmanila divákov televízie Markíza. Druhá premiérová epizóda 6. série jedinečnej šou Tvoja tvár znie povedome sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Špeciálne česko-slovenské kolo si pripísalo vysoko nadpriemerný rating 10,6 % a rovnako aj trhový podiel 29,0 %. Tvoja tvár znie povedome obzvlášť zabodovala v kategórii mladých žien vo veku do 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 40,9 %. Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom obľúbeného herca Dušana Cinkotu za bravúrne stvárnenie českej speváčky Věry Špinarovej, si nenechalo ujsť celkovo 529-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Celkovo najsledovanejšími programami dňa a rovnako aj celého uplynulého týždňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali nedeľné vydania spravodajských relácií Počasie (rating 12,7 % / share 29,8 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 12,4 % / share 30,7 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ si aktuálne informácie o počasí pozrelo 687-tisíc divákov a hlavné večerné spravodajstvo 664-tisíc divákov.
Najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu v cieľovej skupine 12-54 sa stala relácia Na telo s ratingom 7,3 % a trhovým podielom 24,6 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s podpredsedníčkou vlády Veronikou Remišovou (Za ľudí) a podpredsedom Smeru-SD Ladislavom Kamenickým pritiahla k obrazovkám 516-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
TV Markíza zabodovala aj v piatok, 12. marca 2021, najsledovanejším nespravodajským programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa stala svadobná romantická šou Svadba na prvý pohľad. Pripísala si skvelý rating 9,0 % a trhový podiel 23,0 %, pričom v čase vysielania výrazne porazila konkurenčné programy. Druhá epizóda 2. série výnimočného sociálneho experimentu pritiahla k obrazovkám 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,8 % / share 27,8 % v CS 12-54) a Počasie (rating 9,9 % / share 26,1 % v CS 12-54). Podvečerné víťazstvo tradične patrilo seriálovému hitu Oteckovia (rating 8,8 % / share 27,3 % v CS 12-54), ktorý v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol akékoľvek piatkové programy konkurencie.
Najsledovanejším piatkovým programom v rámci ponuky menších staníc sa v cieľovej skupine 12-54 stal obľúbený seriál z nemocničného prostredia Chicago Med na obrazovkách televízie Doma. Druhá premiérová epizóda z pravidelnej podvečernej dvojitej dávky zaznamenala vynikajúci rating 2,5 % a trhový podiel 6,4 %.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA