22. 6. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ My chceme nielen na tomto mieste, ale aj na iných misiách urobiť trochu personálnu obmenu vzhľadom na to, že niektorí veľa rozprávajú, málo píšu domov."
Ľubomír Jahnátek

"Robert Fico získal vo voľbách silný mandát a nesie za krajinu zodpovednosť v plnom rozsahu. Je prejavom jeho bezradnosti, keď sa obracia na opozíciu a pýta sa, kde šetriť a čo robiť.".
Richard Sulík


"Nebola to Nova, kto zapríčinil, že tu budú dve merania vedľa seba."
Jan Andruško , šéf TV Nova

"Štvrť hodiny zápas komentovali tí najväčší experti a o všetkom mleli piate cez deviate, čo sa v tom zápase odohrávalo, ale túto vec nespomenuli, z čoho som bol absolútne šokovaný."
Václav Klaus

"Sláva, máme ďalšieho experta. Václav Klaus sa prihlásil o prácu v našom štúdiu. Začneme pomaly v lige v Příbrame a potom sa uvidí."
Jaromír Bosák

"Pána Bosáka je predsa v štúdiu veľká škoda. Už by si mal raz konečne naleštiť kopačky, obliecť si dres a ísť pomôcť naším, keď už trénerovi hovorí do zloženia zostavy a kritizuje jednotlivých hráčov. Komentovať výroky tak renomovaného moderátora, básnika a futbalového experta na našu reprezentáciu sa asi nepatrí. Dôležité je, aby sme vyhrali. Takže chlapi, bojujte! Držíme vám vo štvrťfinále palce,"
Radim Ochvat Klausov tlačový hovorca


"Majte úctu k mojej práci. Vybavme si to ako chlap s chlapom. Idete so mnou?  Mali by ste rešpektovať, že som kedysi hral futbal. Vy ste hrali? Rešpektujte moju prácu a osobu. Nikomu nedovolím, aby kritizoval môj tím. Ak ste chlap, tak poďte von."
Oleg Blochin, tréner ukrajinskej futbalovej reprezentácie