8. 3. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Honza Kraus, kterého uznávám jako vynikajícího satirika, obvinil Miloše Zemana, že chodí se svojí dcerou. To je pro mě zkrátka nepřijatelné. Veřejně nařknout otce, že má vztah s vlastní dcerou. Kdyby to někdo udělal mně, dotklo by se mě to. A dotyčného bych zastřelil."
Karel Schwarzenberg

„Som úplne zmätený tým, z čoho som obvinený. Namiesto toho, aby mi dali zlatú medailu za vytvorenie 56 000 pracovných miest, ma odsúdili na štyri roky väzenia.“
Silvio Berlusconi

„ Homosexuáli by nemali mať právo sedieť v popredných laviciach v parlamente, a ak sa tam už dostanú, mali by sa utiahnuť niekde dozadu, a možno aj úplne za stenu. Mali by si uvedomiť, že sú menšinou, a preto by sa mali venovať menším veciam. A nie vzhliadať k výšinám, k veľkým udalostiam, veľkým výzvam a len si brať od väčšiny, čo chcú. Nesúhlasím s tým a nikdy nebudem. Menšina by sa nemala vyvyšovať nad väčšinu."
Lech Walesa

"Spojené štáty dnes prišli o priateľa, o ktorom nikdy nevedeli, že ho majú. Chudobní ľudia na celom svete prišli o svojho zástancu. Prišiel som o priateľa, ktorý bol pre mňa darom."

Sean Penn, vo vyhlásení o úmrtí Cháveza

"Nemám žiadne pochybnosti, že sa Hugo vráti, spolu so spravodlivým Ježišom a dokonalým človekom.“
Mahmúd Ahmadínedžád