4. 12. 2013

Unikát ! Bulvár bez bulváru

Unikát !
Bulvár bez bulváru


Slovenská speváčka Patrícia Vittek sa koncom novembra stala novou majiteľkou slovenskej verzie magazínu OK!. "Áno, stala som sa novým držiteľom licenčných práv na vydávanie magazínu OK!,“ potvrdila informáciu Patrícia Vittek, ktorej boli písanie, blogovanie a svet šoubiznisu vždy blízke.
"Moji fanúšikovia na sociálnych sieťach a priatelia mi už dávno hovorili, že by som mala začať písať. No a potom, čo som mala tú česť byť na druhej strane barikády, budem mať konečne možnosť ukázať, že o známych osobnostiach, či senzáciách sa dá písať slušne a nebulvárne, tak aby magazín nikoho neurážal, ale pravdivo informoval ľudí, ktorí sa o dianie v šoubiznise zaujímajú,“ dodala manželka futbalistu Róberta Vitteka. Vydavateľstvo OK! Magazin Slovakia povedie Miriam Šramová. Šéfredaktorkou mesačníka OK! Slovensko naďalej zostáva Daniela Vidová.
OK! je celosvetovo najväčší lifestylový magazín o celebritách s vyše 40 miliónmi čitateľov z viac ako 20 krajín sveta. Svoju čitateľskú základňu má až na piatich svetových kontinentoch. Jednotlivé mutácie sa mierne líšia periodicitou či obsahovou koncepciou. Jeho prvé číslo vyšlo v apríli 1993 vo Veľkej Británii, prvé číslo slovenskej mutácie sa dostalo do predaja v októbri 2008. Momentálne vychádza v mesačnom náklade 27-tisíc kusov.
Informácie agentúre SITA poskytla Zuzana Kostrábová zo spoločnosti Relations.

©2013, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.