11. 5. 2018

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA











"Sused mi zabil mačku, sused je volič Smeru, Fico zabil mačku."
Robert Fico

„To ukončenie som navrhol sám, lebo sledujem bezohľadné útoky na vedenie RTVS. Tie „žlťácke“ médiá, ktoré sledujú len tú jedinú ideologickú líniu využívajú každú možnosť do vedenia RTVS si kopnúť. Na mňa prišli naozaj omylom, ako som už vysvetlil, ale už sa tej témy chytili a bolo jasné, že si nájdu akúkoľvek zámienku na to, aby opäť napadali hlavne generálneho riaditeľa Jaroslava Rezníka. A bolo by úplne jedno, čo by sa objavilo v Spektre alebo Euroskope, opakovane by si hľadali zámienku na útoky. A keďže toto vedenie má pred sebou dosť iných, dôležitejších úloh, a moje záväzky k RTVS naozaj nie sú pre moju tvorbu podstatné (skôr som sa snažil dokázať, že obe relácie sa dajú robiť aj seriózne), a honorár bol naozaj len symbolický, tretinový voči predchodcovi, čo fabrikoval tie „infotaimenty“. Takže navrhol som včera ukončenie tejto spolupráce a tým aj zámienok na pokračovanie štvavej kampane proti RTVS. Mrzí ma len, že sa s tým zviezla aj relácia pre seniorov, ktorá je naozaj potrebná a ktorú som pripravoval roky a jej pilotný diel dopadol aj bez akejkoľvek propagácie výborne. Vedeniu RTVS želám veľa energie a pevné nervy, aby ustáli nezaslúžené ataky a splnili svoje tvorivé predsavzatia. Ja mám teraz pred sebou niekoľko knižných projektov, televízny projekt a hlavne veľkú odbornú monografiu, ktorú už urgujú z amerického vydavateľstva. Takže happy end!.”
Gustáv Murín.