2. 3. 2020

TA3 počas volebného víkendu s mimoriadnou sledovanosťou

TA3 počas volebného víkendu 
s mimoriadnou sledovanosťou

Spravodajská televízia TA3 svojím víkendovým špeciálnym volebným programom zavŕšila najväčší volebný projekt spomedzi všetkých slovenských vysielateľov. Vo svojom vysielaní venovala počas 19 dní predvolebným debatám spolu 36 hodín a uskutočnila 69 predvolebných duelov a debát, v ktorých privítala 124 kandidátov na poslancov vo voľbách do Národnej rady SR 2020.
V sobotu, 29. februára 2020 vo svojom spravodajstve televízia TA3 informovala o priebehu volieb formou živých vstupov a reportáží z volebných miestností a zo Štátnej komisie pre voľby a kontrolu financovania politických strán.
Od 21.50 hod. TA3 vysielala špeciálne Volebné štúdio TA3, ktoré prinášalo priebežné neoficiálne výsledky volieb do Národnej rady Slovenskej republiky z celého Slovenska. Moderátori Peter Bielik, Rastislav Iliev a Hana Džurná spolu so svojimi hosťami Václavom Hříchom z Agentúry AKO, politickým moderátorom Václavom Moravcom z ČT a sociologičkou PhDr. Silviou Porubänovou prinášali a komentovali priebežné volebné výsledky. Naživo sa počas vysielania spájali s jednotlivými volebnými centrálami politických strán.
Špeciálne volebné štúdio televízia TA3 vysielala, ako jediný slovenský vysielateľ, kontinuálne až do konečného spočítania výsledkov volieb. TA3 to považuje za povinnosť a službu verejnosti, ktorú slovenskí diváci očakávajú od spravodajskej televízie.
V nedeľu 1. marca 2020 TA3 pokračovala v kontinuálnom vysielaní a s hosťami - lídrami víťazných ale aj neúspešných politických strán hodnotila výsledky volieb. V predpoludňajšom Volebnom štúdiu TA3 v čase od 08.00 hod.do 12.00 hod s podielom 20,1 % ( CS 12+ a hostia ) bola televízia jednotkou na trhu s ratingom 259 tis. divákov a reachom 1,208 mil. divákov ( 2. najsledovanejšia relácia v histórii TA3 ).
Televízia TA3 priniesla naživo aj tlačovú besedu Štátnej komisie pre voľby a kontrolu financovania politických strán ako aj ďalšie tlačové besedy viacerých politických strán.
Trhový podiel vysielania TA3 ( CS12+ a hostia ) bol v nedeľu 3. najvyšší v histórii TA3 – share 7,8 %, pričom počas dňa bola televízia TA3 takmer 6 a pol hodiny jednotkou na trhu. Reach TA3 dosiahol takmer 2 milióny divákov.
Svoje historické maximá dosiahol aj počet zobrazení webu TA3.com, konkrétne v nedeľu takmer 1,5 milióna (najviac v histórii) a za celý uplynulý týždeň dosiahol web TA3.com počet zobrazení viac ako 3,2 milióna (najviac v histórii).
Špeciálne volebné vysielanie TA3 zaujalo nielen širokú divácku verejnosť, ale aj mnohé slovenské médiá. Podľa agentúry Slovakia online boli vyjadrenia z vysielania TA3 citované vo viac ako 30 rôznych mediálnych príspevkoch.
Televízia TA3 ďakuje svojim divákom za priazeň a všetkým hosťom a kandidátom, ktorí prijali pozvanie a zúčastnili sa v našom vysielaní, za spoluprácu. Televízia TA3 zároveň ďakuje všetkým pracovníkom a spolupracovníkom za ich prácu, ktorá viedla k úspechu tak náročného volebného projektu.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
©2004 - 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené
( Reach: podm. 1 min. , share 12+hostia )