21. 1. 2014

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS

Americká herečka Drew Barrymore by vraj svojej dcére nikdy nedovolila pózovať pre pánsky magazín Playboy, aj napriek tomu, že tak sama urobila, keď mala 19 rokov. Vyjadrila sa tak v rozhovore pre televíznu stanicu ABC News, keď sa jej Amy Robach spýtala, čo by urobila, ak by za ňou 18 alebo 19-ročná Olive prišla s tým, že chce pózovať pre Playboy. "Nedovolila by som jej to. Nemyslím, že by som s tým súhlasila. Snažila by som sa ju viesť k tomu, aby to neurobila, pretože rozhodnutia, ktoré som v živote urobila ja, by nemali byť inšpiráciou pre ostatných. To je moje poslanie," vysvetlila 38-ročná herečka.
Barrymore si už v živote prešla všeličím. Ako 13-ročná absolvovala liečenie pre problémy so závislosťou od drog a alkoholu a neskôr sa dokonca pokúsila o samovraždu. Od svojich rodičov sa osamostatnila, keď mala 15 rokov a aj keď jej otec už nežije, s mamou ešte stále nenašli spoločnú reč. Má za sebou dva rozvody, no teraz tvorí manželský pár s Willom Kopelmanom, s ktorým má 15-mesačnú dcéru Olive. Napriek všetkému chce byť podľa vlastných slov dobrou matkou a vzorom pre svoje deti.
"Najlepším rodičom, akým môžete byť, sa stanete, ak budete svoje dieťa viesť prostredníctvom príkladu. Čokoľvek som v živote zažila, je časť môjho príbehu a som na to hrdá. Neľutujem nič, čo som v živote urobila. No vzorom by mal byť niekto, kto skoro ráno vstáva, pracuje celý deň a verí v charitatívnu prácu, kto je podnikavý, pracovitý, zodpovedný a dokáže riešiť problémy. Záleží mi na škole, zásadovosti a tradícii," dodala Berrymore, ktorá by o tri mesiace mala priviesť na svet svoju druhú dcéru. Materstvo je podľa herečky úlohou jej života. "Je to jazda, som unavená, no je to najlepšia jazda môjho života," dodala.
Drew Barrymore sa do pamäte filmových fanúšikov vryla v roku 1982 ako malá Gertie vo filme svojho krstného otca Stevena Spielberga E.T. - Mimozemšťan. Hrala aj v snímkach Pištoľníčky (1994), Batman navždy (1995), Všetci hovoria: Milujem ťa (1996), Nepobozkaná (1999), Donnie Darko (2001), Milujte svojho zabijaka (2002), Tú starú treba zabiť! (2003), Hudba a text (2007), Sme v pohode (2009), Láska na diaľku (2010) či v dvoch filmoch o Charlieho anjeloch (2000, 2003). Za úlohy v snímkach Nezmieriteľné rozpory (1984) a Guncrazy (1992) ju nominovali na Zlatý glóbus. Toto ocenenie napokon dostala za rolu Edith Bouvier Beale v televíznom filme Grey Gardens (2009). Ako režisérka sa predstavila snímkou Rollerky (2009). Barrymore je krstnou mamou Frances Bean Cobain - jediného potomka Kurta Cobaina a Courtney Love.

©2013, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.