19. 6. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA




„Myslím si, že niektorí robia z komára vola, to je môj názor. To naše herecké povolanie je také kontaktné, že my vôbec takéto veci, že niekto niekoho objíme, pobozká, štipne do zadku, neberieme nijak. My nie sme úradníci, nie sme vo vysokej funkcii. Sme normálni ľudia, ktorí takýmto veciam nepripisujú vôbec žiadny význam. To sú hlúposti,Myslím si, že aj s hnutím „me too“ je to také... Trošku sa mi to prieči. Neviem, či si všetky tie dievčence išli pozerať zbierku motýľov k tým producentom, a keď bolo 20 rokov po tom a už boli, dá sa povedať, výbehové herečky, tak zrazu si spomenuli, že boli znásilnené.“
Zdena Studenková

. „Bol som si vedomý toho, čo píšem, že to bude trochu provokácia, ale ja si myslím, že potrat je v podstate vražda. A chcel som tým tak trochu naznačiť to, že sa to nemusí týkať len nejakých ľudí, ale aj konkrétneho človeka, ako napríklad aj pani Pietruchovej. Takže, samozrejme, že by som jej matke nezaplatil žiaden potrat, lebo som proti nim, ale chcel som trošku provokovať a poukázať na to, že pri tom rozhodnutí vlastne nevieme, koho pripravujeme o život. Ale pri potrate pani Pietruchovej už vieme, o koho ide. Tak som chcel trošku ukázať, že nie je v poriadku, keď niekto zomrie výsledkom potratu,“ 
Oliver Andrásy 

„LGBT nie sú ľudia, ale ideológia. Generácia mojich rodičov nebojovala proti komunistom len preto, aby mohla prijať ideológiu, ktorá je pre človeka možno ešte nebezpečnejšia. Predtým boli deti indoktrinované boľševickou ideológiou . Dnes sa tiež objavujú pokusy vnútiť nám a našim deťom ideológiu, len trochu inú. Je nová, ale je to taký neobolševismus.“
Andrzej Duda, poľský prezident

"Prorežimové, dezinformačné médium finančnej skupiny ESET – Denník N, spája aktuálne násilie vo Vrútkach s kotlebovcami. Mnohí občania SR vedia, že Denník N s otvorenou podporou americkej ambasády, NATO, CIA a domácich kolaborantov (akými sú šéf redakčnej rady Bútora a majitelia ESET Trnka a Zajac), je nepredajné médium s takmer nulovým obratom v novinových stánkoch. Nemusíte byť voličmi žiadnej politickej strany, aby ste sami posúdili mieru zvrátenosti najprimitívnejšej propagandistickej nástenky v ponovembrovej histórii Slovenska."
Zem&Vek



"Zakladáme stranu na zelenej lúke."
Peter Pellegrini

” Pellegriniho ponuku som prijal, lebo chcem zdvihnúť pomyselnú vlajku sociálnej demokracie opäť zo zeme."
Erik Tomáš