Sestričky suverénnym víťazom utorkového
večera s rekordom sezóny
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny, jednotkami na trhu v čase vysielania boli aj podvečerní Oteckovia či večerná reality šou Farma.
Sestričky si opäť
doslova podmanili divákov televízie
Markíza a zaznamenali doposiaľ najlepšie
výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej 3. série. Obľúbený seriál z
nemocničného prostredia sa v utorok, 29. septembra 2020, stal v oboch hlavných cieľových
skupinách jednoznačne najsledovanejším
nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla 5. premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej sezóny rekordný rating 8,7 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 24,3 %. Konkurenčný seriál Nový život na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 9,6 %. Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 465-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od začiatku aktuálnej série a medzitýždenný nárast o 49-tisíc divákov.
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,1 % a trhový podiel 21,8 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 včerajšie vydanie dorovnalo druhý najvyšší septembrový rating 9,8 % a zaznamenalo nadpriemerný trhový podiel 30,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze pozrelo 578-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší tohtomesačný výkon.
Druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 relácii Počasie, ktorá si pripísala taktiež skvelý rating 9,6 % a trhový podiel 29,0 %. Aktuálne informácie o počasí zaujímali 562-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal v rámci aktuálnej sezóny druhý najvyšší rating 7,2 % a nadpriemerný trhový podiel 30,6 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,5 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 370-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V utorok sa vynikajúco darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám. Konkurencii nedali najmenšiu šancu popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 5,6 % / 34,1 % v CS 12-54) ani magazín Reflex (rating 5,3 % / 29,2 % v CS 12-54).
Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal turecký seriál Cennet na obrazovkách televízie Doma. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating 2,1 % a trhový podiel 5,9 %, vychutnalo si ju dovedna 199-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,0 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA