16. 3. 2018

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA




“My se snažíme stmelovat společnost. Chceme pozitivní Českou republiku.“
Tomio Okamura

"Nemôže mi to byť viac ukradnuté, pretože oni nereprezentujú ruskú vládu. Nemôže mi to byť viac ukradnuté. Oni nereprezentujú záujmy ruského štátu. Možnože to dokonca ani nie sú Rusi, ale Ukrajinci, Tatári alebo Židia, ktorí majú len ruské občianstvo. Aj na to by sme sa mali pozrieť. Možno majú dvojité občianstvo alebo možno majú zelenú kartu. A možno to boli Američania, kto im zaplatil za to, čo robili. Odkiaľ viete, že to tak nebolo? Ja to neviem."
Vladimír Putin známej americkej moderátorke Megyn Kelly o ovplyvňovaní amerických volieb

"Dosiahol som, že si prezident a premiér sadli do očí."
Andrej Danko

"Sú rôzne úvahy, ja nepopieram, že pani Žitňanská niektoré také veci aj v minulosti naznačovala, ja som to hovoril, že sú tu aj iné možné názory a nevylučujem, že sa baví o rôznych veciach, vrátane takej veci o ktorej hovoríte, ale musím povedať, že v žiadnej z týchto vecí nedošlo k pokroku.“
Andrej Danko

"Všetky britské stanoviská len potvrdzujú, že všetko, čo sa udialo okolo Skripaľa, bola provokácia. Nevylučujem ani to, že to boli samotné britské tajné služby, a ani to, že to bola tretia strana - určite však nie Ruská federácia.“
Andrej Lugovoj, poslanec ruského parlamentu, ktorý je hlavným podozrivým z vraždy Alexandra Litvinenka