11. 9. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


„Je kopec fakeových stránok, kde falšujú správy. Keby som sa mal ku každej jednej vyjadrovať, nič iné by som nerobil, len čítal internet a vyjadroval sa k tomu. Áno, písal som si s ňou ešte predtým. Nerozoberajme, kedy to bolo, ale bolo to dávno, niekoľko rokov dozadu. A či si budem na internete ďalej písať? Budem si písať ďalej, lebo nevidím dôvod, aby som si súkromné veci nemohol riešiť. Na internete mi vypisujú kadečo. Niektorí sa mi vyhrážajú, táto osoba, príslušník LGBTI, mi proste napísala. Začal som s ňou komunikovať a bavil som sa na tom. Fakt to bola pre mňa zábava, v živote som ju nevidel a nestretol. Priznám sa, že som si robil srandu, bol som zvedavý, kam až je schopná zájsť. Je to súkromná komunikácia, nebudem sa za to ospravedlňovať, nebolo to určené verejnosti.“
Niektorí politici to riešia alkoholom, niektorí dokonca drogami, niektorí sa odreagujú tým, že okrádajú túto spoločnosť. Pre mňa je toto forma relaxu, na internete si píšem s každým. Ďalej budem komunikovať, buď si robiť žarty, alebo si písať s babami. Viete dobre, že ženy mám rád.“
Boris Kollár


"Videli ste niekedy muža, ktorý nosí rúška tak rád, ako on? Často ho však má počas príhovorov zvesené dole a kníše sa mu na uchu. Pretože mu to asi dáva pocit bezpečia. Ak by som bol psychiater, povedal by som, že tento muž má nejaké problémy."
Donald Trump o Bidenovi

"Celý život o niečo súťažíme. Napríklad ja súťažím o priazeň mojich detí a vymýšľam stále lepšie hry, aby sa so mnou aj niekedy zahrali a neviseli len na notebookoch a appkách. Súťaž je teda vo svojej podstate dobrá vec,“
Richard Sulík o  Fonde vzájomnej pomoci