Sestričky opäť prekonávali rekordy a v utorok
večer suverénne zvíťazili
Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali relácie Počasie a Televízne noviny, jednotkami na trhu boli aj podvečerní Oteckovia či večerná reality šou Farma.
Sestričky
si opäť doslova podmanili divákov televízie
Markíza a zaznamenali doposiaľ najlepšie
výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej 3. série.
Obľúbený seriál z nemocničného prostredia sa v utorok, 6.
októbra 2020, stal v oboch hlavných cieľových skupinách
jednoznačne najsledovanejším
nespravodajským programom dňa v rámci
ponuky všetkých slovenských staníc.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla 6. premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej sezóny rekordný rating 8,9 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 25,3 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Noviny špeciál – Koronavírus a seriál Nový život dosiahli na TV Joj v rovnakej cieľovej skupiny trhové podiely 8,3 % a 10,0 %, nové zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor zaznamenali na Jednotke RTVS podiely na trhu 10,7 % a 8,5 %.
Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 491-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od začiatku aktuálnej série a medzitýždenný nárast o 26-tisíc divákov.
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,4 % a trhový podiel 23,7 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie vynikajúci rating 8,9 % a trhový podiel 28,5 %. Aktuálne informácie o počasí zaujímali 614-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá si pripísala zhodne skvelý rating 8,9 % a trhový podiel 30,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze pozrelo 551-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 6,6 % a nadpriemerný trhový podiel 31,3 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,3 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 329-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Skupina Markíza ovládla aj najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc, prvé miesto patrilo akčnému filmu Konečná (rating 2,3 % / share 7,3 % v CS 12-54) na obrazovkách televízie Dajto a druhé obľúbenému tureckému seriálu Cennet (rating 2,1 % / share 5,8 % v CS 12-54), ktorý vždy od pondelka do štvrtka večer prináša televízia Doma.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, pričom celodenne dosiahla tretí najvyšší trhový podiel 31,9 % a v prime-time 19:00-23:00 druhý najlepší trhový podiel 34,6 % od začiatku aktuálnej sezóny.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA