8. 3. 2021

Fenomenálna šou Tvoja tvár znie povedome sa vrátila ako jasný víťaz nedeľného večera

 Fenomenálna šou Tvoja tvár znie povedome 





sa vrátila ako jasný víťaz nedeľného večera

Úspešný štart má za sebou aj 2. séria jedinečnej svadobnej romantickej šou Svadba na prvý pohľad, ktorej patrilo prvenstvo v piatok večer. Vynikajúco sa darilo aj večerným spravodajským reláciám.


Mimoriadne obľúbená zábavná šou Tvoja tvár znie povedome sa v nedeľu, 7. marca 2021, vrátila na obrazovky televízie Markíza v skvelej kondícii. Úvodná epizóda 6. série sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Fenomenálna šou plná dych vyrážajúcich premien dosiahla excelentný rating 11,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,6 %. V porovnaní so štartom predchádzajúcej série na jeseň 2019 si Tvoja tvár znie povedome ratingovo polepšila až o 2,5 percentného bodu. Konkurenčné programy výrazne zaostali, film Súboj s rodinou zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,7 %, Jednotka RTVS odvysielala dokumentárnu sériu Slovenský panteón (share 4,3 %) a film Cesta do nemožna (share 2,8 %).

Tvoja tvár znie povedome si obzvlášť podmanila cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 52,0 %.

Množstvo obľúbených osobností, jedinečné tanečné i spevácke výkony a najmä skvelá zábava - takto namiešaný koktail opäť zachutil celkovo až 563-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Oproti štartu predchádzajúceho ročníka si tak šou polepšila o 113-tisíc divákov.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v nedeľu stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 13,2 % / share 30,7 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 12,5 % / share 30,1 % v CS 12-54). Obe si zhodne pozrelo 684-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Nedeľné vydanie Počasia sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo tiež divácky najúspešnejším programom celého uplynulého týždňa.

Úspešný štart má za sebou aj 2. séria jedinečnej svadobnej romantickej šou Svadba na prvý pohľad. V cieľovej skupine 12-54 si v piatok, 5. marca 2021, pripísala skvelý rating 9,0 % a trhový podiel 21,8 %, pričom v čase vysielania výrazne porazila konkurenčné programy. Úvodná epizóda výnimočného sociálneho experimentu pritiahla k obrazovkám 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa sa v piatok stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,9 % / share 29,2 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,8 % / share 28,2 % v CS 12-54), tretie miesto patrilo podvečernému seriálovému hitu Oteckovia (rating 9,0 % / share 28,5 % v CS 12-54).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA