12. 3. 2021

VÝROKY TÝŽDŇA

   VÝROKY TÝŽDŇA







"Vakcínu dáme posúdiť niekde inde. Chceme, aby ľudia mali slobodu sa rozhodnúť. Sulík, mi v stredu na vláde  viac minút vulgárne nadával. Myslím si, že Richard Sulík spraví všetko pre to, aby vláda padla, ako to urobil v prípade vlády Ivety Radičovej. Urobím však všetko pre to, aby som mu to prekazil. Snaží sa kontaktovať jednotlivých našich poslancov a všetkých nabáda, aby sme išli do predčasných volieb, Mnoho ľudí chce, aby obdobie čistiek čím skôr skončilo. Obávam sa, že minister hospodárstva hrá v prospech týchto ľudí," 
Igor Matovič

"Najprv ma posiela do Mongolska, teraz do Austrálie. Ja pritom chcem len zostať na Slovensku a rekonštrukciu vlády,."
Richard Sulík 

"Môžeme premiérovi vyčítať hocičo, ale pre mňa sú podstatné výsledky – práca, vakcíny a vyviesť Slovensko z tejto pandémie."
Michal Šipoš 
 

"Skôr zamrzne peklo, než by sme žiadosti o vydanie bieloruskej opozičnej líderky Sviatlany Cichanovskej vyhoveli."
Gabrielius Landsbergis, Litovský minister zahraničných vecí​