9. 3. 2021

Premiérový Pán profesor opäť exceloval a stal sa jasným víťazom pondelkového večera

Premiérový Pán profesor opäť exceloval a stal



 sa jasným víťazom pondelkového večera

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci kultový komediálny seriál Susedia, televízii Markíza patrilo v cieľovej skupine 12-54 až šesť najvyšších priečok v pondelkovom rebríčku sledovanosti.


Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza opäť potvrdil status mimoriadne obľúbeného diváckeho hitu. Druhá premiérová epizóda 2. série sa v pondelok, 8. marca 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa.

Nová časť s názvom Beh na dlhé trate dosiahla v cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerný rating 12,1 % a rovnako aj trhový podiel 30,1 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,7 % a film Sedem hodín, aby ste sa zamilovali na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,1 %. Pán profesor obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 40,9 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 495-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa.

Suverénnou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj nasledujúci kultový komediálny seriál Susedia, premiérová epizóda s názvom Klimatizácia si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 7,1 % a trhový podiel 23,7 %.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 631-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 mu patrila druhá priečka s vynikajúcim ratingom 11,8 % a trhovým podielom 31,3 %. Ratingovú desiatku prekročila ešte aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 11,6 % / share 31,0 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 618-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 8,8 % a trhový podiel 27,9 %, pričom v rebríčku sledovanosti z piateho miesta predstihol akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silným trhovým lídrom boli v čase vysielania aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 7,4 % / share 30,7 % v CS 12-54), ktorým patrila šiesta priečka a taktiež nedali šancu žiadnym včerajším programom konkurencie. Prvý spravodajský súhrn najdôležitejších udalostí dňa si o 17:00 pozrelo 455-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,9 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA