19. 4. 2020

Andrej Danko požiadal o opravu klamlivých údajov z agentúrnej správy o tom, že chce kandidovať na predsedu SNS

Andrej Danko požiadal o opravu  klamlivých údajov z agentúrnej 

správy o tom, že chce kandidovať na predsedu SNS

Andrej Danko požiadal o opravu klamlivých údajov z agentúrnej správy o tom, že chce kandidovať na predsedu SNS. Snem SNS bude 12. 9. 2020. „Nikdy som sa nevyjadril, že budem kandidovať za predsedu SNS. Po neúspešných voľbách je prirodzené, že každý zloží funkciu. 10 rokov som pôsobil na úkor svojej rodiny a zdravia vo vysokej straníckej funkcii a zvažujem definitívny odchod z politiky a nie, že kandidovanie na funkciu predsedu SNS. Vedenie štátu, ktoré máme dnes, ma každý deň svojím správaním len utvrdzuje v tom, že ľudia si mýlia politiku s komédiou a hraním sa na politiku,“ povedal predseda SNS.
Nedôstojné statusy predsedu vlády SR a parlamentu na Facebook-u ľuďom nepomôžu riešiť ich problémy. Jeden deň oznámia pomoc podnikateľom, druhý deň hovoria iné. „Snažil som sa ľuďom denno-denne pomáhať. Boli sme však vo voľbách odmietnutí. Často sa pýtam, čo by robila opozícia po takých chybách voči našej vláde, tak ako to predvádzajú dnes. Preto je prirodzená moja úvaha s politikou skončiť. Vždy som hovoril; „zavrite si oči a predstavte si vládu opozície“, čo je dnes žiaľ realitou. Áno, urobili sme aj chyby v našej vláde, ale problémy sme riešili. Nevyhovárali sme sa a hlavne sme nehrali divadlo, ako to dnešná vláda robí každý deň,“ skonštatoval šéf národniarov Andrej Danko.